سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری 97 – 98

مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری | مدارک پذیرش چند برابر ظرفیت دکتری97 از طریق این مقاله منتشر می گردد. مدارک لازم که داوطلبان دارای حدنصاب ملزم به ارائه مدارک مذکور به شرح ذیل می باشد. برای کسب اطلاعات تکمیلی روی لینک های زیر کلیک نمایید:

مشاهده کارنامه نتایج آزمون دکتری 97

دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری

اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون دکتری 97 و زمان مصاحبه دکتری

دریافت نرم افزار تخمین رتبه آزمون دکتری

مدارک لازم جهت مصاحبه دکتری 97 – 98

مدارک لازم جهت مصاحبه دکتری 97 – 98 ، به شرح زیر می باشد:

 

  • ارائه اصل شناسنامه و یا کارت ملی برای تطبیق مشخصات
  • کلیه مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی
  • ارائه اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی- قطعی و یا رسمی- آزمایشی تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که به تأیید بالاترین مقام مسئول رسیده باشد.
  • ارائه اصل مدرک کارشناسی ارشد – فوق لیسانس یا کارنامه ریز نمرات
  • دانشجویان داوطلب که در حال تحصیل در سال آخر دوره کارشناسی‌ارشد و یا دکتری حرفه‌ای می باشند و حداکثر تا تاریخ 97/06/31 فارغ‌التحصیل می‌شوند ، اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه 39 دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور و یا فرم مندرج در صفحه 94 دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی را ارئه نمایند.
  • ارائه اصل مدرک کارشناسی لیسانس یا کارنامه ریز نمرات
  • داوطلبان فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته علاوه بر ارائه اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته ، ملزم به ارائه اصل مدرک تحصیلی کاردانی می باشند.
  • افرادی که امکان ارائه اصل مدرک یا مدارک تحصیلی را ندارند، می توانند اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.

 

 

 

 

 

نکات مهم دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری 97

1- با توجه به اعلام دفتر گسترش آموزش عالی یا مکاتبات واصله از موسسات آموزش عالی، تغییراتی درظرفیت های بعضی ازکدرشته‌محل ها بوجود آمده است که تعداد داوطلبان قبولی براساس ظرفیت نهایی انجام می شود.

2-  داوطلبانی که انتخاب رشته کرده و وضعیت علمی در کارنامه آن ها در هر یک  از کدرشته‌محل‌های انتخابی قابل ملاحظه می باشد درخصوص کارنامه نتایج انتخاب رشته سوالاتی داشته باشند، لازم است حداکثر تا تاریخ 97/03/10 با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس گرفته و تقاضای خود را اعلام نمایند.

3- براساس اعلام دفتر گسترش آموزش عالی، کدرشته محل‌های 5583 و 5587 دوره‌های روزانه و نوبت دوم دانشگاه تهران از ردیف رشته‌های آزمون حذف شده‌اند و در کدرشته‌های محل‌‌های ذکر شده پذیرش انجام نخواهد شد.

جدول زمانبندی مصاحبه دانشگاه ها و موسسات در آزمون دکتری 97

برای دریافت فایل Pdf جدول برنامه زمانبندی مصاحبه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در آزمون دکتری 97 روی لینک زیر کلیک نمایید:

 

 

منبع:مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری 97 – 98

دانلود جدول زمانبندی مصاحبه دانشگاه ها و موسسات در آزمون دکتری 97

 

جهت مشاوره در زمینه مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری 97 – 98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 1611 907 909 تماس بگیرید

 

شماره تماس از خطوط همراه اول 99225595

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل