سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون دکتری 97

با توجه به اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون دکتری سال 97 در تاریخ 97/02/31 و فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت ، همراه با برنامه زمانی مراجعه و مدارک مورد نیاز برای حضور در مرحله بررسی سوابق پژوهشی و فناوری ، سوابق آموزشی و سنجش علمی آزمون ورودی دوره دکتری Ph.D نیمه متمرکز سال  97 دعوت به مصاحبه دانشگاه ها و موسسات آغاز می گردد. براساس کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری Ph.D نیمه متمرکز سال تحصیلی 97 داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می باشند و کدرشته محل های انتخابی خود را در سایت اطلاع‌رسانی این سازمان ثبت نموده‌اند ، می توانند کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری را ملاحظه نمایند

 

 

.آمادگی برای مصاحبه دکتری 97

اسامی چند برابر ظرفیت آزمون دکتری 97

اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون دکتری

اعلام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون دکتری 97

اخبار دکتری تکمیل ظرفیت آزمون دکتری 97

تکمیل ظرفیت دکتری 97

جزییات مصاحبه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت دکتری 97 اعلام شد

زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری 97

فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی

فرم بررسی صلاحیت های عمومی دکتری 97

کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری 97

مصاحبه آزمون

دکتری 97

مصاحبه دکتری 97

نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون دکتری

نحوه مصاحبه دکتری 97

 

 

 

مصاحبه آزمون دکتری 97

انجام مصاحبه آزمون دکتری سال 97 به شرح زیر می باشد:

1- فقط داوطلبانی مجاز به مراجعه به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و انجام مصاحبه می باشند که کدرشته محل مربوطه را در فرم انتخاب رشته خود درج نمایند و حد نصاب نمره علمی لازم را مطابق کارنامه کسب نموده باشند.

2- داوطلبانی که براساس کارنامه اعلام نتایج اولیه در کدرشته محل های انتخابی موفق به کسب حدنصاب نمره علمی لازم باشند، لازم است قبل از مراجعه به محل مصاحبه و انجام مراحل مختلف مصاحبه در دانشگاه مورد نظر ، از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071611 (بدون شماره گیری کد از سراسر کشور ) تماس حاصل فرمایند.

3- داوطلبانی مجاز به ثبت‌نام و شرکت در آزمون دکتری سال 1398 نخواهند بود که در مرحله ارزیابی تخصصی شرکت و در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی دوره روزانه آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 1397 قرار گیرند.

4- ارزیابی تخصصی داوطلبان در بسیاری از دانشگاه ها در ماه رمضان انجام می شود و امکان تغییر آن وجود دارد بنابراین قبل از مراجعه حضوری و ارائه مدارک حتما از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

5- افرادی که در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم برای شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی توسط دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می باشند ملزم به تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی می باشند.

6- داوطلبانی که فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی را تکمیل ننمایند از گزینش نهایی حذف خواهند شد.

7- از تاریخ 97/03/01 لغایت 97/03/20 علاوه بر پرداخت مبلغ سیصد و پنجاه هزار (350.000) ریال بصورت اینترنتی، فرم بررسی صلاحیت عمومی را تکمیل و کد پیگیری دریافت نمایند.

8- تمامی داوطلبانی که انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در سایت دانشگاه مذکور را انجام داده اند برای اطلاع از نحوه و چگونگی انجام مراحل ارزیابی تخصصی از داوطلبان و سایر مراحل گزینش با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایند.

9- گزینش نهایی داوطلبان در هر کدرشته‌محل براساس نمره کل نهایی حاصل از نمره علمی آزمون متمرکز نمره کل اولیه 50 درصد در شیوه پذیرش آموزشی پژوهشی و 30 درصد در شیوه پذیرش پژوهش محور می باشد.

10- نمرات مراحل مختلف ارزیابی تخصصی مطابق با مفاد مندرج در بند 2-12 صفحه 9 دفترچه‌ شماره 1 آزمون ، حدنصاب تعیین شده توسط دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در هر کدرشته محل و با توجه به اولویت کدرشته‌محل‌هایی که برای مصاحبه معرفی شده‌اند، انجام می شود.

11- داوطلبان رشته امتحانی مدرسی معارف اسلامی لازم است علاوه بر دارا بودن شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و این مقاله و شرکت در آزمون مذکور دفترچه شماره 1، حداکثر تا 7 روز بعد انتشار این اطلاعیه، برای طی مراحل پذیرش به پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور دفاتر، اساتید و مبلغان به آدرس www.asatid.org مراجعه نموده و ثبت‌نام نمایند.

12- شرط ورود داوطلبان رشته امتحانی مدرسی معارف اسلامی کد 2180 کسب نمره علمی لازم توسط دانشگاه مربوط، احراز شرایط عمومی رشته مدرسی معارف اسلامی و نتیجه مصاحبه‌ای که توسط معاونت امور دفاتر، اساتید و مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها انجام خواهد شد، می‌باشد.

 مشاهده کارنامه نتایج آزمون دکتری 97

مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری

دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری

اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون دکتری 97 و زمان مصاحبه دکتری

دریافت نرم افزار تخمین رتبه آزمون دکتری

 

منبع:اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون دکتری 97

 

جهت مشاوره در زمینه اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون دکتری 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 1611 907 909 تماس بگیرید

 

شماره تماس از خطوط همراه اول 99225595

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل