سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری اعلام شد. شرکت کنندگان محترم در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری که از طریق این مقاله منتشر شده است  ؛ کارنامه نتیجه انتخاب رشته داوطلبان مجاز آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 97 را دریافت خواهد نمود. فقط داوطلبانی مجاز به انجام مصاحبه و مراجعه به دانشگاه ها می باشند که کدرشته محل مربوطه را درج و حد نصاب لازم را کسب نموده باشند.

داوطلبان انتخاب رشته دکتری می توانند جهت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 97 از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایند.

تاریخ اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 97 – 98

 

تاریخ و زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری سال 97 و انتشار کارنامه انتخاب رشته داوطلبان ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز مجاز به انتخاب رشته و کدرشته روز دوشنبه 97/02/31 می باشد. داوطلبان با ورود به سایت سازمان سنجش از ساعت 14:00 روز دوشنبه جهت انتخاب رشته اقدام فرمایند و در صورت نیاز به راهنمایی و برای انجام انتخاب رشته دکتری 97 از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایند.
بر اساس ضوابط تعداد 59386000 داوطلب از میان کل داوطلبان انتخاب رشته کننده در کدرشته محل های انتخابی دارای حد نصاب نمره علمی لازم یم باشند و ضرورت دارد با توجه به نکات مندرج در اطلاعیه مربوطه و مطابق با برنامه زمانی مربوط که توسط دانشگاه ها اعلام می گردد نسبت به شرکت در مرحله دوم آزمون دکتری که مرحله ارزیابی تخصصی می باشد، اقدام نمایند و با همراه داشتن مدارک لازم به هر یک از دانشگاه های مربوط مراجعه کنند.  توجه داشته باشید که منحصرا داوطلبانی مجاز به انجام مصاحبه و مراجعه به دانشگاه ها می باشند که کدرشته محل مربوطه را درج و حدنصاب لازم را کسب نموده باشند.

 


انتخاب رشته

انتخاب رشته آزمون دکتری

تاریخ اعلام نتایج

انتخاب رشته دکتری

دکتری

کارنامه نتایج انتخاب رشته دکتری 97

مشاوره انتخاب رشته دکتری 97

نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 97 - 98

نتایج انتخاب رشته دکتری 97 - 98

نتایج دکتری

 اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 97

نتایج دکتری 

نتایج دعوت به مصاحبه 97

نتایج دوره دکتری نیمه متمرکز 


 

داوطلبان انتخاب رشته دکتری می توانند جهت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 97 از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایند.

 

 

منبع:زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری

 

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 1611 907 909 تماس بگیرید

 

شماره تماس از خطوط همراه اول 99225595

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل