سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری

تاریخ و زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری منتشر گردید برای اطلاع از زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری کلیک نمایید. می توایند از طریق همین صفحه و راهنمای ارائه شده نتایج اولیه آزمون دکتری را ملاحظه نمایید. همانطور که می دانید آزمون دکتری سراسری با آزمون دکتری آزاد ادغام شده است و هم اکنون نتایج اولیه آزمون دکتری 97 اعلام گردیده است. داوطلبانی که حداقل در یکی از انتخاب های خود به حد نصاب رسیده اند مجاز به انجام مصاحبه حضوری خواهند بود.

نحوه مشاهده نتایج اولیه آزمون دکتری 97

نحوه مشاهده نتایج اولیه آزمون دکتری از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش انجام می شود. برای ملاحظه نتایج اولیه آزمون دکتری و دریافت کارنامه آزمون دکتری , با توجه به نتیجه کارنامه و مجاز بودن برای انجام مصاحبه حضوری ، با مطالعه دفترچه انتخاب رشته دکتری 97 که از طریق همین سایت قابل دانلود می باشد ، اقدام به انتخاب رشته نمایید. توجه داشته باشید که با استفده از اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ، کارت اعتباری خریداری نمایید و فرم بررسی صلاحیت عمومی دکتری 97 را دریافت و تکمیل نمایید.

 

در صورت نیاز به کسب راهنمایی در انجام مراحل انتخاب رشته و تهیه کارت اعتباری و مشاوره تحصیلی انتخاب رشته ، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071611 تماس حاصل فرمایید.

 

 

اعلام نتایج - Sanjesh

اعلام نتایج آزمون دکتری

اعلام نتایج آزمون دکتری 97

اعلام نتایج اولیه دکتری 97

اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری 97

اعلام نتایج نهایی دکتری سراسری 97

زمان اعلام نتایج آزمون دکتری 97

زمان اعلام نتایج دکتری 97

ساعت اعلام نتایج آزمون دکتری 97

نتایج اولیه آزمون دکتری 97

نتایج دکتری 

اعلام نتایج اولیه دکتری 

 

 

برای دریافت مستقیم کارنامه نتایج آزمون دکتری 97 کلیک نمایید.

بعد از دریافت نتایج آزمون دکتری 97 در صورت مجاز شدن در هر کدرشته ، باید آمادگی شرکت در مصاحبه حضوری رشته و دانشگاه مورد نظر را داشته باشید برای اطلاع از نحوه مصاحبه آزمون دکتری از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071611 تماس حاصل فرمایید کارشناسان پاسخگوی تمامی سوالات داوطلبان عزیز خواهند بود.

لینک مطالب مرتبط با دکتری 97 :

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد دکتری 97

 

منبع:اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری

 

 

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 1611 907 909 تماس بگیرید

 

شماره تماس از خطوط همراه اول 99225595

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل