سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 97 که قبل از برگزاری آزمون توزیع خواهد شد، حاوی اطلاعات فرد شرکت کننده در آزمون است. همانطور که می دانید ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97، مطابق جدول زمانبندی سازمان سنجش در 16 الی 22 آذر ماه 96 انجام شد و دقیقا مطابق با اطلاعات هر داوطلب یک کارت ورود به جلسه آزمون، صادر خواهد شدو زمان توزیع کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 97، 3 روز قبل از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 97 خواهد بود و از این طریق دالبان از زمان و مکان دقیق برگزاری آزمون مطلع خواهند شد. دریافت کارت صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام میشود داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد می توانند درصورت بروز هرگونه مشکل یا سوال در رابطه با دریافت کارت ورود به جلسه کنکور، با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند.

 

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 97

رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 97

رفع نقص و رفع ایراد کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 97

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 97

مشخصات کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد 97

مغایرت اطلاعات ثبت نامی با کارت ورود به جلسه آزمون ارشد 97

نحوه و زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد 97

ویرایش اطلاعات آزمون کارشناسی ارشد 

 

 

 

رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 97

ممکن است در کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 97 شما اطلاعات اشتباهی وجود داشته باشد که در قسمت ویرایش اطلاعات امکان تصحیح انها نباشد. از جمله این اطلاعات می توان عکس داوطلب یا گروه آزمایشی را نام برد. اگر این اشکالات را در کارت خود مشاهده کردید نگران نباشید. امکان اصلاح این گونه اشتباهات هم برای شما وجود دارد، به اینصورت که در سایت سازمان سنجش لیست باجه های رفع اشکال کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 97 قرار داده می شود و شما می توانید کارت ورود به جلسه را به این باجه ها تحویل داده و برای رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 97 اقدام نمایید. درصورتی که موفق به اصلاح کارت خود نشدید می توانید از راهنمایی تلفنی کارشناسان صدای مشاوران بهرمند گردید.

مغایرت اطلاعات ثبت نامی با کارت ورود به جلسه آزمون ارشد 97

برخی اوقات در کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد 97 مغایرت هایی وجود دارد مانند مغایرت در سهمیه داوطلب و لازم است به حوزه های رفع نقص مراجعه کنید. آدرس حوزه های رفع نقص، هم زمان با انتشار کارت ورود به جلسه ارشد در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه ایثارگران نیز جهت اعلام مغایرت لازم است به قسمت ویرایش اطلاعات سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نسبت به اصلاح سهمیه خود اقدام نمایند.

برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 97 می توانید با مشاوران مرکز صدای مشاوران  از طریق تلفن ثابت با شماره 9199071611 تماس بگیرید.



منبع:کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 97

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 1611 907 909 تماس بگیرید

 

شماره تماس از خطوط همراه اول 99225595

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل