سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دریافت کد ایثارگری ارتش و سپاه

برای دریافت کد ایثارگری ارتش و سپاه برای کنکور 97 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

دریافت کد ایثارگری ارتش برای کنکور 97

داوطلبان کنکور 97 برای دریافت کد ایثارگری ارتش برای کنکور 97 باید به سامانه پایگاه ارتش جمهوری اسلامی ایران به نشانی aja.ir مراجعه کنند. داوطلبان باید توجه کنند که دریافت کد ایثارگری ارتش برای کنکور 97 برای داوطلبانی است که دارای کارت ایثار هستند. ایثارگران در صورتی که جزو کارکنان پایور هستند باید مدت هشت ماه و در صورتی که جزو کارکنان وظیفه هستند باید حداقل دوازده ماه در مناطق عملیاتی حضور داشته باشند. همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید، بایستی در قسمت سمت راست صفحه اصلی سامانه پایگاه ارتش، بخش شهدا و ایثارگران را انتخاب کنید. پس از آن از بخش کد رهگیری ایثارگران با توجه به وضعیت خود وارد بخش کد رهگیری وظیفه یا پایوران شوید.

 

دریافت کد ایثارگری ارتش برای کنکور 97

برای دریافت کد رهگیری ایثارگری وظیفه همانطور که در تصویر زیر نیز می‌بینید باید شماره ملی را در قسمت مربوطه وارد کنید، جستجو را بزنید و کد رهگیری را دریافت نمایید.

 

دریافت کد ایثارگری ارتش برای کنکور 97 2

برای دریافت کد رهگیری ایثارگری پایوران نیز بایستی وارد بخش مربوطه شوید و کد ملی، شماره کارگزینی و یا شماره کارت خود را وارد کنید. با زدن گزینه تایید پایین صفحه می‌توانید کد رهگیری را دریافت کنید. در صورتی که برای دریافت کد ایثارگری ارتش برای کنکور 97 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با مشاوران مرکز صدای مشاوران تماس بگیرید و از آنان راهنمایی بخواهید.

دریافت کد ایثارگری سپاه برای کنکور 97

داوطلبان کنکور 97 متقاضی دریافت کد ایثارگری برای کنکور 97 باید به سایت ایثار به نشانی اینترنتی isaar.ir مراجعه کنند و از بخش سمت چپ صفحه اصلی سایت، در قسمت خدمات الکترونیک ایثارگران وارد بخش شناسایی ایثارگر یا وابسته شوند و با وارد کردن کد ملی وضعیت ایثارگری خود را استعلام و کد 12 رقمی رهگیری ایثارگری سپاه برای کنکور 97 را دریافت کنند.

دریافت کد ایثارگری سپاه برای کنکور 97

پس از تکمیل اطلاعات خود در سیستم، یکی از این چند پیغام ممکن است برای شما نمایش داده شود؛ تقاضای شما در حال بررسی می‌باشد (در این حالت به مدت 15 روز منتظر بمانید و در صورتی که باز هم همین پیام برای شما نمایش داده شد، از طریق بنیاد محل پرونده خود پیگیری کنید)، شما مجاز به استفاده از سهمیه هستید (در صورتی که سیستم این پیغام را برای شما نمایش داد یعنی این‌که اطلاعات شما در سیستم شناسایی شده است و با توجه به آخرین قوانین موجود شرایط استفاده از سهمیه در آزمون شامل شما شده است و شما می‌توانید کد ایثارگری سپاه برای کنکور 97 را دریافت کنید)، شما مجاز به استفاده از سهمیه نیستید (در صورت مشاهده این پیام بدانید که اطلاعات شما در سیستم شناسایی شده است و با توجه به آخرین ضوابط و قوانین موجود واجد شرایط استفاده از سهمیه برای آزمون نیستید)، شما دارای سهمیه مشروط می‌باشید (این پیام به معنی این است که اطلاعات شما در سیستم شناسایی شده است و شما دارای سهمیه مشروط است) و یا عدم احراز (این پیام به این معنی است که اطلاعات شما در سیستم شناسایی نشده است و امکان استفاده از سهمیه برای شما مقدور نیست). چنانچه می‌دانید برای اعمال سهمیه ایثارگری در کنکور 97بایستی کد 12 رقمی رهگیری ایثارگری را در فرم ثبت نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به ثبت برسانید. لذا در هر مرحله در سامانه ایثار که سهمیه خود را تایید شده مشاهده کردید از آن پرینت بگیرید و کد ایثارگری سپاه برای شرکت در کنکور 97 که به شما داده است را نزد خود نگه دارید. در صورتی که برای دریافت کد ایثارگری سپاه برای کنکور 97 خود به مشکل برخوردید می‌توانید با مشاوران مرکز صدای مشاوران تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

برای اطلاع از نحوه دریافت کد ایثارگری ارتش و سپاه برای کنکور 97 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 1612 907 909 تماس بگیرید

 منبع: ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد